diumenge, 14 d’octubre del 2018

EL PREFE DE LA PROFE II

- Margarita, em podries dir quin és el teu llibre preferit?

- Hi ha més d'un llibre que m'ha agradat especialment i sense dubte em resulta molt difícil d'escollir, però avui comentaré el primer que vaig llegir…

"LES AVENTURES DE LA MÀ NEGRA" de Hans Jürgen Press

- Amb aquest títol podem endevinar que és un llibre de por...

-Nooo!  És un llibre d'aventures i molt original perquè no es llegeix com els altres llibres.
 És especialmente divertit si no t'agraden molt els llibres. L'he fet llegir moltes vegades als meus alumnes de cinquè i no he conegut ni un sol nin que no li hagi agradat…. massa diría jo….L'havia d'amagar...

_Què té d'original el llibre?

- Doncs que per passar la pàgina  has d'esbrinar la pista de la pregunta que es fan els protagonistes i per això l'has de cercar al dibuix….T'assegur que no sempre és fácil!!

-De què tracta el llibre?

-D'un nins que es reuneixen per estar junts a un local i un dia veuen coses estranyes a la casa del veí…. Comencen a investigar i sense voler es troben en una investigación pròpia de detectius. No et puc dir res més, però et convido a llegir-lo.
A que ja et fa ganes?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada