divendres, 2 de novembre del 2018

EL PREFE DE LA PROFE III



Na Begoña Pizá ens explica: 
"El meu llibre preferit de quan era petita és  "Cuento de invierno" de na Jill Barklen. N'hi ha quatre en total i els tenc els quatre : "Cuento de invierno", " Cuento de primavera" , "Cuento de verano"  i "Cuento de otoño".
 Crec que quan me'ls regalaren encara no sabia llegir bé , però no me cansava de mirar les il.lustracions. Quan vaig aprendre a llegir m'encantanva llegir-los i rellegir-los . Són històries d'uns ratolins que viuen a El seto de las zarzas . Al conte d'hivern decideixen fer un ball i monten entre tots una pista de gel preciosa , durant un parell de dies tots els ratolins treballen per fer una pista enorme, preparar el menjar ...  Les il.lustracions em pareixen precioses! El primer llibre ens el va regalar el meu padrí . El meu era el conte d'hivern i el de la meva germana el de la tardor. Amb el temps arribaren a sortir el de primavera i l'estiu i els meus pares me'ls varen regalar perquè sabien que m'encantaven . 
Els tenc al meu dormitori a un prestatge on estan els meus llibres preferits. Fa tres o quatre anys tornaren a sortir els contes en un sol volum amb alguna història més que no coneixia i el vaig comprar."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada